Jak przygotować dobrą reklamę na Facebooku?

Należy dobrać odpowiednią grupę docelową, ustalić odpowiedni budżet. Następnie wybrać stronę, która ma być promowana. Najlepiej, żeby była ona przeznaczona konkretnie do reklamy (landing-page) i oferowała określoną korzyść dla odbiorców reklamy. Reklama nie może wprowadzać w błąd odbiorcy i powinna zawierać przykuwającą uwagę grafikę i tytuł, oraz opis, które razem w kompletny sposób pozwolą odbiorcy zdecydować czy określona oferta czy informacja jest dla niego, czy też nie. Oczywiście należy też zaciekawić odbiorcę na tyle, aby, jeśli jest zainteresowany, zdecydował się dowiedzieć więcej.

Nasze strony używają plików „cookies” m.in. w celu zapamiętywania ustawień i lepszego świadczenia usług. Korzystanie z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że pliki te będą umieszczane w Twoim urządzeniu. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.